• Binnen 2-3 werkdagen in huis
    Kies je eigen bezorgmoment

  • Planten altijd vers van de kweker
    duurzaam geproduceerd

  • Unieke producten
    Altijd een verassend assortiment

  • Verzending
    € 5,95 en gratis vanaf € 50,00

  • Home
  • Bestellen en betalen

Bestellen en betalen

Bestelling plaatsen

  1. Kies en plaats uw product(en) in de winkelwagen, zoek en selecteer het product dat u wilt kopen. Via de grote oranje knop (in de winkelwagen) voegt u het product toe in uw winkelmandje. U kunt nu verder winkelen of het bestelproces starten. Wilt u tussentijds de inhoud van uw winkelwagen bekijken? Of direct afrekenen? Ga dan rechtsboven naar uw winkelwagen.
  2. Uw gegevens invoeren nadat u op ‘afrekenen’ heeft geklikt komt u terecht op het scherm waarin gevraagd wordt uw persoonlijke gegevens in te voeren. U heeft twee mogelijkheden:
    • Ja, ik heb al een ArtFlora-account. Log dan in op uw account, hierdoor verloopt het bestelproces.
    • Nee, ik heb nog geen account. Geen enkel probleem! Ook zonder account kunt u bestellen. Vul dan uw persoonlijke of zakelijke gegevens in. Na het inloggen op uw ArtFlora-account heeft u inzicht in al uw bestellingen, ziet u al uw geretourneerde producten en heeft u de mogelijkheid om sneller te kunnen betalen. Wilt u dus sneller en eenvoudiger shoppen, dan raden we u aan een ArtFlora-account aan te maken.
  3. Verzenden ArtFlora verstuurt alle bestellingen via pakketvervoerder DPD. Heeft u alle persoonlijke of zakelijke gegevens juist ingevoerd dan vindt u onderaan de pagina de verzendmethode.
    • Aflevering pakketservice op het gewenste afleveradres
    • Afhalen bij een DPD ParcelShop
  4. Controleer bestellingControleer uw bestelling en bestelgegevens. Betaalmethode en bestelling plaatsen.
    Na het kiezen van de verzendmethode heeft u de mogelijkheid om op verschillende manieren te betalen. Selecteer de door u gewenste betaalmethode. Plaats vervolgens uw bestelling door op de ‘Plaats bestelling’-knop te drukken. U zult per e-mail een bevestiging van uw bestelling ontvangen met daarin alle bestelgegevens, waaronder het bestelnummer van uw bestelling.

Advies en hulp bij kiezen

Om onze klanten een optimale webshopbeleving te bieden, streven we ernaar om op onze website zo accuraat en compleet mogelijke productinformatie te verstrekken. Mocht u er toch niet uitkomen met het maken van een keuze, dan kunt u ons altijd een mail sturen op info@artflora.nl.

Bestelling wijzigen of annuleren

Het kan gebeuren dat u tijdens het plaatsen van de bestelling een fout maakt. Vervelend, maar we helpen u graag dit op te lossen. Hierbij geldt wel een belangrijke voorwaarde: uw bestelling mag nog niet het magazijn hebben verlaten.

We bieden u de volgende mogelijkheden tot het wijzigen of annuleren van de bestelling:

Bestelling annuleren

Wilt u een bestelling annuleren? Annuleren kan in het orderoverzicht van uw account. Let op: annuleren kan alleen wanneer uw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten.

Bestelling wijzigen

Heeft u een foutje gemaakt tijdens het invoeren van de bestelling? Bijvoorbeeld door een verkeerde naam of adres in te voeren? Stuur dan een mail naar info@artflora.nl. Zij zullen u, mits de bestelling nog niet ons magazijn heeft verlaten, helpen met het doorvoeren van de juiste gegevens.

Is uw bestelling al onderweg?

In ons magazijn wordt altijd hard gewerkt om de bestellingen van klanten op tijd en zo snel mogelijk te versturen. Het kan dus voorkomen dat uw bestelling reeds onderweg is.

U heeft de mogelijkheid om de bestelling actief te weigeren op het moment dat deze wordt aangeboden door de pakketdienst. U geeft dan aan de pakketbezorger door dat u het pakket niet wilt aannemen. De pakketbezorger vindt dit geen probleem en zal het product retour sturen. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een gepaste oplossing te komen. Het actief weigeren van een pakket is kosteloos.

Heeft u uw bestelling wel van de pakketbezorger aangenomen?

Vraag dan een retour aan via onze website. Dit kan via het online retourformulier. Wilt u meer informatie over ons retourbeleid, kijk dan op onze retourpagina.

Terugbetaling

Vanaf het moment dat wij uw bestelling retour hebben ontvangen of dat u uw bestelling heeft geannuleerd wanneer het pakket ons magazijn nog niet verlaten heeft, zullen wij binnen 7 dagen overgaan op terugbetaling.

Betalen

Bestelling betaald?

Bent u er niet zeker van dat uw betaling is gelukt, ondanks dat u een orderbevestiging heeft ontvangen? Dan raden we u aan om voor de zekerheid de afschrijvingen van uw bankrekening te controleren.

Bestelling betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen?

Doorgaans krijgt u binnen maximaal 60 minuten een orderbevestiging. Mocht u deze niet hebben ontvangen, dan vinden we dit heel vervelend. Mocht toch blijken, nadat uw bestelling is betaald en het bedrag van uw bankrekening is afgeschreven, dat u geen orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Betaling mislukt of geweigerd?

Het kan voorkomen dat er een betaalmethode niet slaagt, omdat de betalingsprovider een storing heeft of de limiet is bereikt op een betalingskaart. Voor de zekerheid raden we u aan uw betaalrekening te controleren om vast te stellen of de afschrijving daadwerkelijk is mislukt. U kunt ervoor kiezen de betaling opnieuw te proberen volgens dezelfde betaalmethode of u kiest voor een andere betaalmethode.

Betaalmethoden

We bieden verschillende mogelijkheden voor het betalen van uw bestelling.

KvK: 78047226      |       BTW nummer:NL861245179B01      |      Rekening nummer: NL38INGB0006480585